HLEDÁME NOVÉHO ČLENA DO NAŠEHO TÝMU!!!

05.09.2017

Hledáme vhodného kandidáta na pozici:

Obchodní zástupce/ zástupkyně na prodejně

Místo pracoviště: Radlická 3201/14, Praha 5 – Smíchov (areál Anděl Park)

Plat: 20.000 Kč/ měsíc (+ odměny)

Pracovní poměr: práce na plný úvazek

Smluvní vztah: pracovní smlouva (na dobu určitou, s možností prodloužení)

Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Benefity: finanční odměny za dosažené výsledky (bonusy/ prémie), stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, mobilní telefon i k osobním účelům, vzdělávací kurzy, školení prodejní i technické, firemní akce

Zařazení: stavebnictví a reality, administrativní pracovník, obchodní asistent/ asistentka, prodej a obchod

 

Informace o nás: 
Společnost ECLISSE ČR, s.r.o. je výhradním dodavatelem stavebních pouzder ECLISSE pro posuvné dveře do zděných i sádrokartonových příček pro Českou republiku. Na českém trhu s pouzdry působíme od roku 2000. Již 11 let firmu vedeme jako rodinný podnik. Dobře víme, kolik času člověk tráví v práci, a proto dbáme na příjemné a přátelské prostředí pro naše zaměstnance, což má velký vliv na jejich jednání se zákazníky. Naším cílem je šířit dobré jméno výrobků ECLISSE. Pečlivě se staráme, aby naši zákazníci byli spokojeni. Poskytujeme technické konzultace, pořádáme odborná školení, komunikujeme s architekty i projektanty a prezentujeme výrobky ECLISSE na veřejně přístupných místech, aby měl zákazník možnost si posuvný systém vyzkoušet.
Nyní hledáme nového kolegu/ kolegyni, jednoduše osobu, která se bude zodpovědně starat o naší prodejnu a showroom na Smíchově.

 

NÁPLŇ PRÁCE:
- komunikace se zákazníky, poskytování poradenství;
- vyhledávání nových zákazníků, péče o stávající odběratelé;
- příprava cenových nabídek, zpracovávání objednávek, tvorba faktur, vedení pokladny, obsluha platebního terminálu, správa databáze;
- zajištění chodu a pořádku na svěřeném showroomu;
- spolupráce s ostatními úseky firmy;
- support cestujícím obchodníkům;

- administrativní činnost;
- pravidelný reporting obchodních činností.

 

POŽADUJEME:
- SŠ vzdělání s maturitou, technický typ výhodou;
- vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči zátěži, pozitivní přístup, ochotu učit se;
- reprezentativní vzhled, komunikativnost, profesionální a příjemné vystupování;
- organizační a koordinační schopnosti;
- spolehlivost, samostatnost, důslednost;
- znalost práce s PC (MS Office – Outlook, Excel, Word; Internet; Pohoda – výhodou);
- znalost 1 světového jazyka výhodou;
- nevyžadujeme řidičský průkaz;
- nevyžadujeme praxi v oboru, zaškolíme vás.

 

NABÍZÍME:
- HPP, motivující platové ohodnocení odpovídající odvedené práci (fix + odměny);
- zázemí stabilní rodinné společnosti (od roku 2000), příjemné přátelské prostředí;
- možnost pravidelného vzdělávání v oboru;
- sleva na firemní výrobky;
- počítač, mobilní telefon i k osobním účelům;
- Stravenky, příspěvek na penzijní připojištění;
- bonusové dny dovolené a další zaměstnanecké výhody;
- vzdělávací kurzy, školení prodejní i technické;
- nástup možná ihned.

 

V případě zájmu zašlete prosím Váš strukturovaný životopis.
kontakt: Markéta Nováčková – tel. 739 610 500, mail: obchod@eclisse.cz

 

 

Odkaz na inzerát: ://www.lmcg2.com/pd/1229915046/?rps=202